Szavazó box

Egy skóciai történet

Lehetőségeim szerint mindarról, ami egy emberrel történhet, ha nevezetesen az Egyesült Királyság felsőoktatásában kívánja megállni a helyét

AdSense

Linkblog

Brit épitészet a 30-as években

2007.02.27. 16:05 | nordiquetortue | Szólj hozzá!

Címkék: életképek

Tegnap jártam az egyetemi uszodában, 1939-ben adták át használatra. Bár a britek úgy általában elég logikusnak tűnnek, tegnap akadt néhány meglepődésre okot adó dolog.
 
Az európai kontinensről érkezvén nem találtam meglepőnek, hogy a medence hosszának átszámítása méterbe lehetetlenül bonyolult feladatnak minősült. Beletörődtem abba, hogy a megszokott hát és gyors távomat nem fogom leúszni, helyette inkább időre úszom. A víz itt melegebbnek tűnt, mint a Pesten megszokott uszodáké, ami elsőre kellemes, de az úszásba belemelegedvén, néhány fokkal hűvösebb hőmérséklet kimondottan jobban esett volna.
A meglepetések emberi formám visszanyerése közben értek először. A férfiöltözőben ugyan is csak folyékony szervesanyag kiürítésére alkalmas helyiség van, ha valaki a szilárdtól szeretne megválni, annak először fel kell öltöznie, majd felfáradni más helyiségeken keresztül az első emeletre, ahol állítólag már van ilyen lehetőség. Személyszerint nem vettem a fáradságot. Felöltöztem, kezembe vettem a hajszárítóm és elkezdtem keresni az öltözőben a konnektort. Hiába, nem volt. Átmentem a mellettem lévőbe, ott se volt. Az uszoda férfi részlegének négy öltözője van, de egyikben sem találtam konnektort. Kimentem a focisták, rögbizők és gyurmázók öltözőibe is, de ott se találtam. A férfi részlegben éktelenkedett egy üdítőautomata, de azt mégse húzhatom ki. Kimentem a recepcióra kérdezősködni, van e hajszárításra lehetőség? Nincsen, hangzott kurtán a válasz. Meglepő – erre én – Még konnektor sincsen? Mert nekem nem sikerült találnom.
- De van egy az öltöző végében. Jöjjön, megmutatom! – Követtem és valóban a bejárati ajtóval szemben, a bokám magasságában ott éktelenkedett egy konnektor. Hajszárítás közben arra is felfigyeltem, hogy az üdítőautomata, lám, lám, üzemen kívül van és be sincs dugva. Rendben, a férfiöltözőben talán egy is elég, de vajon a nőiben is csak egy van? És vajon az nekik elég?
Először mosolyogtam, hogy az itteni 1,5 fontos belépő olcsóbb, mint odahaza, de a kapott szolgáltatás fényében talán mégis csak sok, az 1 font optimálisabb lenne…

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakiteknos.blog.hu/api/trackback/id/tr7741566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása